štvrtok 10. júla 2014

fashion show- Košice

Ahoj!
Minulý týždeň som sa ako modelka zúčastnila módnej prehliadky v Košiciach, kde som mala na sebe modely od známej slovenskej módnej návrhárky Jany Pištejovej a z košického butiku Ouu! O make-up sa postarali skvelé vizážistky a používali kozmetiku Gosh. O vlasy sa postaral šikovný kaderník Dušan Fungáč.
Ako prvý model som na sebe mala sukňu v kráľovskej modrej a krikľavo ružový top ktorý mal zvláštny strih hore priúzky dole zase príĺiš široký, teda nepohodlný! Kvetinový náhrdelník (AVON) je môj ale páčila sa mi kombinácia s ním a s vysokými krémovými sandálmi to bolo v elegantnom duchu. Tento outfit bol pomenovaný ako plážový, tak na móle som bola bosá a bez náhrdelníka. 

Druhý outfit bol od návrhárky Jany Pištejovej. Sexi čipkované body a klasická čierna sukňa doplnená trblietavým opaskom a mega vysokými opätkami. Outfit nebol doplnený o žiadne šperky ale myslím, že ani nebolo treba takto aspoň vynikla krásna čipka. 


Ja osobne neobľubujem topánky na platformách ale tieto boli veľmi pohodlné a kráčalo sa v nich úžasne, no aj tak ma nepresvedčili o tom aby som si podobné zabezpečila! :)

Pevne verím, že sa vám môj prvý fashion príspevok páčil. 
Majka :)

1 komentár: