piatok 14. novembra 2014

LOVELY London trip!

Ahoj. Minulý víkend som navštívila najväčšie mesto a metropolitnú zónu Európy. Viete ake to je mesto? Londýn! Niečo z geografie asi najdôležitejšie je, že Londýn leží na juhovýchode krajiny pri ústi rieky Temža. V súčastnosti sa vraví, že Londýn je pre svoju polohu a politické podmienky najvýznamnejším finančným centrom na celom svete. Pre Londýn je najznámejši BigBen, červené poschodové autobusy (niektoré dokonca bez strechy wouw!), čierne taxíky ktoré sú zadným priestorom prispôsobene pre 6 ľudí (hmm menšia limuzínka v ktorej sa môžete voziť každý deň len treba mať viac peňazí vo "vačku" haha), Buckinghamský palác, Hyde Park (kde je ale fakt šialene veľa malých milo dotieravých veveričiek), množstvo zaujímavých múzeia galérií (v ktorých od vás pri vstupe nežiadajú hneď nejake to euro) a samozrejme neskutočne preplnené a skvele shops! 


A prešla som k tomu k čomu som vlastne chcela. Shopping! Keďže každý rok sa vianoce pre obchodné centrá začínajú skôr (kto vie prečo hmm...) tak som si išla "oči vyočiť" na prenádherných výkladoch jedného z najväčších obchodných centier v Londýne (Selfridges, House of Fraser, Harrods, John Lewis... ). Nedalo mi to nepridať sem príspevok, Toľká fantázia proste WUAAAAAW! V Londýne som bola viac krát preto som nenavštívila tradičné miesta a venovala sa skôr nakupovaniu a trávenie spoločných chvíľ s mojou sestrou a švagríkom. A aj touto formou im chcem poďakovať za krásne skoro 4 dni! Ďakujem Z+P 



















A krásna elegantná výzdoba. 




A na záver fotka z lietadla spoločnosti wizzair  s romantickým výhľadom do šíreho neba!
Majka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára